reklama

Fotka týždňa. Presklený interiér

Minulý týždeň som fotil rodinný dom vo Viedni. Zaujímavosťou obývačky bolo, že mala vysoký strop a v podstate celá stena do záhrady bola presklená. Čítajte ďalej ak chcete vedieť ako som spravil túto fotku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

V prvom kroku som postavil fotoaparát na statív a nastavil clonu a rýchlosť uzávierky tak, aby bol správne naexponovaný exteriér. Potom som postavil blesk na pravo od fotoaparátu namieril na strop tak, aby na fotke nebolo vidieť vypálenú bielu škvrnu, ale pritom osvetlil čo najviac jedálenskeho stolu a popredia. Ďalší blesk na pravo od fotoaparátu blýskal cez dáždnik a bol namierený na vzdialenú stenu na ľavo.Tretí blesk som schoval na ľavo od bieleho gauča a odrazom od steny dosvetloval gauč a stolík. Práve tento blesk mi robil problém s odrazom v sklennej stene. Ďalší "problém" boli majitelia kosiaci a upravujúci záhradu. Takže som odfotil jednu fotku s posledným bleskom a jednu s vypnutým bleskom, a potom pár fotiek s majiteľmi v rôznych miestach záhrady. Potom som len fotky nakopíroval do vrstiev vo Photoshope a cez masky skombinoval časti záhrady bez postáv a časti sklených dverí bez odrazov.

Michal Pěček

Michal Pěček

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Fotograf Interiérovwww.mpfoto.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu